آرش آنا (کودک شگفت انگیز)

آموزش ریاضی، علوم، آموزش قرآن و فارسی (بخوانیم) و فارسی (مهارت‌های نوشتن) همراه با آرش و آنا

آرش آنا (کودک شگفت انگیز)

آموزش ریاضی، علوم، آموزش قرآن و فارسی (بخوانیم) و فارسی (مهارت‌های نوشتن) همراه با آرش و آنا

اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز نام نرم‌افزار جذابی است که توسط شرکت همراهان آتیه پاسارگاد طراحی و منتشر شده است. در این نرم‌افزار تلاش شده تا مفاهیم ریاضی، علوم، آموزش قرآن و فارسی (بخوانیم) و فارسی (مهارت‌های نوشتن)، کاملا با روش‌های جدید آموزشی و زیر نظر کارشناس برگزیده‌ی آموزش‌وپرورش برای کودکان آماده شود.
در اپلیکیشن کمک آموزشی ابتدایی همراهان در نظر گرفته شده این است که شما هر زمان احساس کنید کودک شما نیاز به تمرین یا مرور دارد، می‌توانید به مطالب ماه‌های گذشته دسترسی داشته باشید. یکی از نقاط قوت اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز این است که تمرین‌های این نرم‌افزار به صورت داستانک (داستان کوتاه) آماده شده تا کودک شما بتواند به راحتی با ان ارتباط برقرار کرده و درک درستی از مفاهیم آموزش داده شده داشته باشد.
یکی از دلایلی که باعث پیشرفت قابل توجه کودک شما می‌شود، حس همزادپنداری است که میان کودک و شخصیت کارتونی داخل نرم‌افزار ایجاد می‌شود.
شرکت همراهان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در تمامی مراحل یادگیری کودک همراه والدین و کودکان باشد. مدرس این دوره به صورت کاملا شیوا و به زبان کودکان مفاهیم اصلی را آموزش می‌دهد و این قابلیت وجود دارد که هر زمان مطالب، سرفصل‌ها و روش‌های آموزش‌وپرورش ابتدایی تغییر کند، اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز نیز مطابق با آن به‌روزرسانی شود.

  • ۰
  • ۰

آموزش کاردستی ساده و کودکانه عروسک مینیون ها با استفاده از وسایل دور ریختنی و ساده و کاغذ های رنگی را در ادامه ببنید.

مواد لازم برای کاردستی کلاس اول ابتدایی بازیافتی عروسک مینیون ها برای کودکان
لوله دستمال کاغذی
مقوای نازک یا کاغذ رنگی – زرد و آبی
ماژیک
قیچی
چسب مایع
خط کش
مداد
طرز ساخت کاردستی عروسک مینیون‌ها
اول لوله دستمال توالت را با مقوا یا کاغذ رنگی زرد بپوشانید.سپس تکه های لباس عروسک جینقیلی / مینیون ها را با استفاده از مداد روی کاغذ رنگی آبی ترسیم کنید و قیچی کنید.
لباس های عروسک را روی لوله زرد بدن عروسک بچسبانید.
دراین مرحله دو گزینه دارید.
دکمه لباس، عینک و چشم های عروسک را از مقوا ببرید و روی کار بچسبانید یا اینکه آن ها را با ماژیک روی بدن عروسک مانند عکس کاردستی زیر نقاشی کنید.
نکته: معمولا گزینه اول یعنی بریدن قطعات و چسباندن روی کار، تنیجه بهتر و تمیزتری خواهد داشته به خصوص اگر کاردستی توسط خود کودک درست شود.
شما می توانید با درست کردن این کاردستی کودکانه و ساده به همراه بچه ها در منزل، مدرسه یا مهد کودک، به بچه ها اهمیت استفاده از وسایل دور ریز و بازیافت را برای حفظ محیط زیست و پرهیز ار تولید زباله بیشتر ، یادآور شوید.

برای آموزش های بیشتر کاردستی برای کودکان کلاس اول ابتدایی اپلیکیشن کودک شگفت انگیز را دانلود کنید.

  • ۹۷/۰۷/۲۲
  • آرش آنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی